پنج راهی اصفهان صدرا

قیمت پنج راهی پمپ که به عنوان یک رابط و اتصال دهنده‌ی لوازم مورد نیاز پمپ و خروجی آب به یکدیگر عمل می‌کند، می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد که در این مقاله سعی خواهیم نمود توضیحات مختصری را در این خصوص با شما در میان بگذاریم.

ما پیش‌تر در وب‌سایت مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، در خصوص پنج راهی پمپ آب که با عناوین دیگری مثل پنج راهی پمپ و به خصوص پنج راهی برنجی نیز شناخته می‌شود، در مقاله " پنج راهی پمپ آب" مطالبی را بیان کرده و به برخی از ویژگی‌های پنج راهی صدرا اصفهان نیز اشاره نموده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی کامل به این مقاله مراجعه بفرمایید.

ممکن است بارها که قصد خرید پنج راهی برنجی داشته‌اید، با قیمت‌های مختلفی مواجه شده و حتی از برخی فروشندگان نیز شنیده باشید که مثلاً فلان برند با فلان برند متفاوت است و به همین دلیل قیمت‌ها نیز متفاوت است و همین امر باعث شده تا کنجکاو شوید که واقعاً دلیل این تفاوت قیمت‌ها چیست.

 

 عوامل مؤثر مهم در قیمت پنج راهی پمپ

 بدون شک در قیمت پنج راهی پمپ، عوامل متعددی دخیل هستند که عمده این دلایل را می‌توان همان دلایلی دانست که در مقاله " پنج راهی پمپ آب" به عنوان عوامل سنجش کیفیت 5 راهی پمپ از آن‌ها نام برده‌ایم:

• آلیاژ پنج راهی

• وزن پنج راهی

• سایز دهانه

• میزان تحمل دما

• میزان تحمل فشار

جهت آشنایی با این موارد می‌توانید نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

اما در کنار این عوامل برخی دیگر از عوامل وجود دارد که می‌تواند در هنگام خرید پنج راهی برنجی، بر روی قیمت آن اثراتی داشته باشد. در ادامه برخی دیگر از این عوامل را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

شکل و مدل 5 راهی پمپ

ما پیش‌تر در مقاله " پنج راهی پمپ آب" به این نکته اشاره نمودیم که پنج راهی پمپ دارای دو نوع بلند و کوتاه برای مصارف گوناگون است. همین کوتاه یا بلند بودن 5 راهی پمپ می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها تأثیرگذار باشد. زیرا به طبع برای مدل بلند آن، مواد بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است.

هر چند تفاوت قیمت، تفاوت چشمگیری نیست، اما مشتری هنگام خرید پنج راهی برنجی می‌بایست به این نکته توجه داشته باشد و بر همین اساس مدل مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کند.

 پنج راهی اصفهان صدرا

 

مقدار خرید 5 راهی پمپ

مجموعه‌های تولیدکننده در تمامی حوزه‌ها، معمولاً این شرایط را فراهم می‌نمایند تا خریدارانی که حجم و مقدار بیشتری از محصولات آن‌ها را خرید کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای دریافت نمایند. به اصطلاح تخفیف خرید عمده به آن‌ها بدهند. 5 راهی پمپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر این اساس نوع خرید و اینکه خرید به صورت عمده باشد و یا به صورت تکی، می‌تواند تا حد زیادی بر روی قیمت تمام شده تأثیر بگذارد.

 

گارانتی 5 راهی پمپ

در کنار تمامی عواملی که در قیمت پنج راهی پمپ می‌تواند مؤثر باشد، وجود گارانتی معتبر نیز می‌تواند عامل مهمی در قیمت گذاری باشد. البته بسیاری از محصولات موجود در بازار، هر چند مدعی وجود گارانتی هستند، اما در عمل گارانتی آن‌ها غیر واقعی می‌باشد.

ذکر این نکته ضروری است که متأسفانه برخی از فروشندگان، از وجود گارانتی برای برخی از پنج راهی‌های موجود در بازار سوء استفاده کرده و آن را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند.

 

 

 

 برند 5 راهی پمپ

یکی از مواردی که باعث شده است تا در خصوص قیمت پنج راهی پمپ، تفاوت‌هایی وجود داشته باشد، برند یا نشان آن است. برخی تولیدکنندگان 5 راهی پمپ پس از اینکه محصول آن‌ها به هر دلیلی مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، ممکن است افزایش قیمت‌هایی را داشته باشند.

البته در بسیاری مواقع وجود تفاوت در قیمت پنج راهی پمپ یک برند خاص، به خاطر فروشندگان است و نه تولیدکنندگان، به صورتی که ممکن است یک مشتری جهت خرید پنج راهی برنجی به چندین فروشگاه مراجعه کند و متوجه شود که در خصوص یک برند، هر فروشگاه قیمت متفاوتی اعلام می‌کند.

با توجه به اقبال روزافزون مشتریان و مصرف‌کنندگان از پنج راهی اصفهان صدرا، این شرکت همواره این شرایط را فراهم نموده است تا خریداران بتوانند از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، اطلاعات کاملی را در خصوص این محصول کسب نمایند.

 

چنانچه در خصوص قیمت پنج راهی پمپ سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.

پنج راهی اصفهان صدرا

 

پنج راهی اصفهان صدرا

صدرا پلیمر اسپادانا به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات پلیمری خوشنام در کشور، سال‌هاست که به عنوان اولین و تنها تولیدکننده پنج راهی برنجی فورجی در ایران، محصولی ارزشمند را با عنوان تجاری اصفهان صدرا روانه بازار نموده و در این سال‌ها توانسته است با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت برتر آن، استقبال مصرف‌کنندگان خرد و کلان را به سوی این محصول جلب نماید.

بی شک وجود چنین اقبالی به سوی پنج راهی اصفهان صدرا اتفاقی نبوده است، بلکه به دلیل کیفیت و وجود ویژگی‌هایی است که باعث شده نسبت به بسیاری از محصولات مشابه داخلی و خارجی موجود در بازار جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

به عنوان حسن ختام این بخش، به بیان چند ویژگی شاخص که نشان از به‌حق بودن جایگاه پنج راهی اصفهان در میان محصولات مشابه می‌باشد خواهیم پرداخت تا شما دوست ارجمند در خرید پنج راهی برنجی با اطمینان خاطر بیشتری اقدام نمایید.

• صدرا پلیمر اسپادانا، اولین تولیدکننده پنج راهی فورجی در ایران می‌باشد.

• پنج راهی اصفهان صدرا، با مقاومت فوق العاده بالا جهت نصب روی انواع پمپ‌های صنعتی و خانگی در دو سایز کوتاه و بلند تولید می‌شود.

• برخورداری از گارانتی مادام العمر، که باعث می‌شود به مراتب نسبت به مدل‌های مشابه ایتالیایی مقرون به صرفه‌تر باشد.

• در تولید تمامی پنج راهی‌های اصفهان صدرا، از مرغوب ترین آلیاژ برنج موجود در ایران استفاده می‌شود.

• پنج راهی برنجی اصفهان صدرا، دارای بالاترین وزن ممکن و استاندارد می‌باشد.