مخزن انبساط موتورخانه

منبع آب پلاستیکی، عنوان عامیانه‌ای است که برخی‌ها برای منبع آب پلی اتیلن به کار می‌برند. در واقع زمانی که از عناوینی مثل تانکر آب پلاستیکی، تانکر آب پلی اتیلن، منبع آب پلاستیکی، منبع آب پلی اتیلن، مخزن آب پلی اتیلن، مخزن آب پلاستیکی و مواردی این چنینی نام برده می‌شود، در اغلب مواقع یک چیز مدنظر است و آن هم چیزی نیست جز منبع آب پلی اتیلن.

ما پیش‌تر در دو مقاله تحت عناوین "3 حقیقت مهم در خصوص منبع آب پلی اتیلن" و "2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی" در خصوص منبع آب پلاستیکی یا منبع آب پلی اتیلن، به تشریح نکات مفیدی در خصوص این مخازن پرداخته‌ایم.

در مقاله "3 حقیقت مهم در خصوص منبع آب پلی اتیلن" به بیان نکاتی در خصوص منبع آب سیاه و منبع آب سفید و تفاوت میان این دو و همچنین بررسی آن‌ها از نظر استحکام پرداخته‌ایم.

در مقاله "2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی منبع آب پلی اتیلن" را از دو منظر مهم، یعنی قابلیت سازگاری و نیز آستانه تحمل مورد بررسی قرار داده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنیم که جهت شناخت بیشتر در خصوص منبع آب یا تانکر پلی اتیلن، نگاهی به این مقالات بیندازید.

 

اما در این مقاله قصد داریم تا به بیان برخی از ویژگی‌های منبع آب پلاستیکی بپردازیم و به صورت خلاصه نکاتی را بیان کنیم که بیان کننده اهمیت آن‌ها می‌باشد.

چنانچه در خصوص هر یک از بخش‌های این مقاله با سؤالات خاصی مواجه شدید و یا نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌های بیشتر به شما هستند.

 

چرا منبع آب پلاستیکی؟

شاید خیلی مواقع این سؤال برای برخی از مشتریان پیش بیاید که ما چرا باید منبع آب پلاستیکی (منبع آب پلی اتیلن) را بر سایر مخازن و تانکرهای آب ترجیح دهیم؟>

بارها در خصوص اهمیت و جایگاه ویژه این مخازن آب در مقالات متعدد، نکاتی را بیان کرده‌ایم که با جستجو در مقالات وب سایت مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا ، می‌توانید آن‌ها را مطالعه بفرمایید.

به عنوان نمونه ما در این مقالات در خصوص اهمیت قیمت و کیفیت منبع آب پلی اتیلن (منبع آب پلاستیکی)، در خصوص بهداشتی بودن و ضد جلبک بودن آن‌ها، در خصوص خاصیت آنتی یو وی بودن بدنه مخزن در مقابل اشعه‌ی UV و جلوگیری از نفوذ نور به درون مخزن و ویژگی‌های بیشمار دیگری به بیان نکاتی مفید پرداختیم.

نکاتی که در ادامه به بیان و تشریح آن‌ها خواهیم پرداخت، نکاتی است که در واقع مکمل سایر ویژگی‌های این مدل از مخازن و تانکر آب، یعنی منبع آب پلاستیکی (منبع آب پلی اتیلن) می‌باشند که پیش‌تر و در مقالات دیگر به آن‌ها پرداخته شده است.

 

تنوع در شکل و ساخت

اولین ویژگی مورد اشاره در این مقاله، این است که این امکان وجود دارد تا منبع آب پلی اتیلن در مدل‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون و مطابق با سلیقه مشتری تولید شود. به این صورت که در طراحی و ساخت این نوع از مخازن و تانکرهای پلاستیکی، سلیقه مشتریان به طور دقیق بررسی و لحاظ می‌گردد.

 

 

ضمانت بهترین قیمت

منبع آب پلاستیکی از نظر قیمت، همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در مقایسه با سایر مخازن غیر پلاستیکی که قابلیت مقایسه با مخازن پلی اتیلنی را داشته باشند، بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی‌تر می‌باشد.

نکته ارزشمندی که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که، در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، تضمین بهترین قیمت نسبت به کیفیت مخازن آب ارائه می‌گردد. یعنی تمامی محصولات پلیمری این مجموعه، در مقایسه با سایر محصولات مشابه و هم‌رده از نظر کیفیت، دارای قیمت مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه تری می‌باشد.

 

کاربری آسان

خیلی مواقع افراد ممکن است برای جابه‌جایی برخی از مخازن به زحمت بیفتند و به دلیل وزن بالای آن‌ها در حمل و نقل با مشکلاتی روبرو شوند. اما در منبع آب پلاستیکی، چنین مشکلی تا حد زیادی مرتفع شده است و در مقایسه با مخازن مشابه که از موادی دیگر ساخته شده است، بسیار سبک‌تر بوده و حمل و نقل، نصب و جابه‌جایی آن بسیار ساده‌تر می‌باشد.

 

مقاومت در مقابل خوردگی

یکی از نکات برجسته منبع آب پلاستیکی یا به طور کل در خصوص مخازن پلی اتیلن، این است که هیچ وقت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شوند. در مخازن یا تانکرهای پلاستیکی، به طور طبیعی چیزی به نام نشت آب وجود ندارد. مگر اینکه به دلیل عدم مراقبت اصولی از آن‌ها، سوراخ یا شکستگی ایجاد شود، که البته چنین مسئله‌ای در تمامی مخازن و تانکرها از هر موادی هم که ساخته شده باشند صادق است.

 

بهداشتی بودن

این نکته به دفعات و در مقالات متعدد مورد اشاره قرار گرفته است. اما به دلیل اهمیت بالای آن، احساس می‌کنیم که نیاز است یکبار دیگر در این مقاله نیز اشاره‌ای هر چند کوتاه به آن داشته باشیم.

جلبک در هرجایی که نور وجود داشته باشد رشد می‌کند. وجود لایه‌ای با رنگ مشکی در منبع آب پلاستیکی، نفوذ نور را کاهش می‌دهد. وجود این لایه، منبع آب را به منبع آب ضد جلبک تبدیل می‌کند.

نکته مهمی که پیش‌تر در مقاله " مخزن آب ضد جلبک" به آن پرداخته شد و نیاز است مجدد به آن اشاره کنیم، این است که در مخزن های آب (تانکرهای آب) دو لایه، سه لایه، چهار لایه فوم دار و سوپر فوم عرضه شده در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا ، از یک لایه مشکی استفاده می‌گردد و همان‌طور که اشاره شد می‌تواند عاملی مهم در کاهش و مهار رشد جلبک گردد. وجود لایه مشکی در یکی از لایه‌های منبع آب عرضه شده در این مجموعه، کاملاً از جذب و عبور نور خورشید جلوگیری می‌کند و این عاملی است تا علاوه بر گرم نشدن آب، مانع رشد جلبک و نیز تغییر در بو و طعم آب شود.

همچنین باید به این نکته اشاره نمود که با توجه به نوع پوشش داخلی منبع آب پلاستیکی، تمیز کردن این مخازن نسبت به بسیاری از مخازن دیگر بسیار راحت‌تر و البته بهداشتی تر صورت می‌گیرد.

 مخزن انبساط موتورخانه

 

 101 ماه گارانتی منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا

در کنار تمامی ویژگی‌هایی که در خصوص منبع آب پلاستیکی گفته شد، اگر گارانتی و ضمانتی خوب هم وجود داشته باشد، قطعاً مخازن پلی اتیلن، به گزینه اول برای هر مصرف کننده‌ای تبدیل خواهد شد.>

یکی از ویژگی‌های بارز منبع آب پلاستیکی عرضه شده در مجموعه صدر پلیمر اسپادانا، وجود گارانتی بی نظیر تمامی محصولات پلیمری چند لایه می‌باشد. تولیدکنندگان محصولات پلیمری شرکت صدرا پلیمر اسپادانا با اطمینان از مواد به کار رفته، طراحی، تولید و کیفیت محصولات خود، 101 ماه گارانتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند.

 

50 سال خدمات پس از فروش منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا

بی نظیر بودن محصولات پلیمری چند لایه صدرا پلیمر اسپادانا زمانی تکمیل می‌گردد که در کنار 101 ماه گارانتی، 600 ماه، یعنی 50 سال خدمات پس از فروش هم به آن افزوده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش، می‌توانید با مشاورین صدرا پلیمر در ارتباط باشید.

 

امیدواریم نکاتی که در این مقاله بیان شد، بتوانند در ارائه شناختی بهتر از مخازن پلی اتیلن به شما کمک کنند. چنانچه در خصوص منبع آب پلاستیکی (منبع آب پلی اتیلن) نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا با افتخار آماده پاسخگویی به سؤالات شما و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.