ممکن است به دفعات و هنگامی که قصد داشته‌اید تا یک مخزن برای ذخیره آب و به ویژه آب قابل شرب انتخاب کنید، بارها به این فکر کرده‌اید که چه نوع مخزنی را انتخاب کنید. با خود فکر کرده‌اید که بهترین مخزن آب کدام است؟ آیا مخزن آب پلی اتیلن بهترین است؟ آیا بهترین مخزن آب فلزی است؟ و ده‌ها آیا و اما دیگر.

اما واقعیت چیست؟ کدام مخازن آب بهتر است؟

یک ضرب المثل در میان ما ایرانی‌ها وجود دارد که «هر اندازه پول بِدی، به همان اندازه آش می‌خوری». این ضرب المثل در خیلی مواقع درست است و در خیلی مواقع نادرست. یکی از مواردی که این ضرب المثل در مورد آن کاربردی ندارد، در خصوص انتخاب مخزن آب پلی اتیلن (مخزن پلاستیکی) است.
مخزن آب پلی اتیلن که در اصطلاح عامیانه به آن‌ها تانکر پلاستیکی و تانکر پلی اتیلن نیز گفته می‌شود، در قیاس با بسیاری از مخازن غیر پلی اتیلنی موجود در بازار از قیمت به نسبت پایین‌تری برخوردار است. اما این مورد به هیچ وجه نشان از کیفیت پایین آن نیست، بلکه به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن و نیز نوع مواد مورد استفاده در تولید آن‌ها می‌باشد.
ما در مقالات متعددی در خصوص ویژگی‌های مخازن پلی اتیلن مطالبی را بیان کرده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به بخش آرشیو مقالات در وب سایت مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برخی از پر بازدیدترین مقالات در خصوص ویژگی‌های مخزن پلاستیکی یا همان مخزن پلی اتیلن را جهت دسترسی راحت‌تر شما در زیر آورده‌ایم که با کلیک بر روی هر یک می‌توانید نسبت به مطالعه آن‌ها اقدام نمایید.

  •  تانکر پلاستیکی سه لایه صدرا پلیمر اسپادانا
  •  3 حقیقت مهم در خصوص منبع آب پلی اتیلن
  •  10 ویژگی مهم در تانکر آب پلاستیکی
  •  4 سوال مهم در خصوص تانکر آب پلی اتیلن
  •  تفاوت مخزن پلی اتیلن با مخزن فلزی
  •  منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا
  •  2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی
  •  مخزن آب آنتی باکتریال
  •  مخزن آب ضد جلبک
  •  چرا مخزن پلی اتیلن

یک حقیقت مهم در خصوص مخزن آب پلی اتیلن


قبل از پرداختن به برخی از ویژگی‌هایی مخزن آب پلی اتیلن (مخزن پلاستیکی)، نیاز است به این نکته مهم اشاره کنیم که تمامی مخازن پلی اتیلن موجود در بازار، دارای ویژگی‌هایی نیستند که در مقالات بالا و این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است.

 

 

 

متاسفانه برخی از مخازن پلی اتیلن موجود در بازار به دلیل عدم رعایت برخی استانداردها در طراحی، مواد به کار رفته و نیز تخصص پایین تولیدکنندگان، از ویژگی‌های واقعی و خاص این مدل از مخازن (مخزن پلی اتیلن) بهره‌مند نیستند.
بر همین اساس ما در این مقاله به هیچ وجه مدعی این نیستیم که تمامی مخازن پلی اتیلن موجود در بازار ( حتی برخی برندهای مشهور ) دارای این ویژگی‌ها هستند، بلکه تاکید ما در این مقاله بر روی مخازنی است که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد.
با توجه به بیان ویژگی‌هایی که در مقالات دیگر به آن‌ها پرداخته‌ایم و با توجه به اینکه در مقاله " 10 ویژگی مهم در تانکر آب پلاستیکی " به طور مفصل به بیان برخی ویژگی‌های کلیدی در خصوص مخازن آب پلی اتیلن که توسط مجموعه‌های معتبر تولید می‌گردد پرداخته‌ایم :

  • قیمت تانکر آب پلاستیکی
  • کیفیت تانکر آب پلاستیکی
  • تنوع در سایز و لایه تانکر آب پلاستیکی
  • آستانه تحمل
  • جوانب بهداشتی تانکر آب پلاستیکی
  • حفظ کیفیت آب و عمر مفید
  • عمر مفید تانکر آب پلاستیکی
  • کاربری آسان تانکر آب پلاستیکی
  • مقاومت تانکر آب پلاستیکی در مقابل خوردگی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

اما در این مقاله قصد داریم تا تنها 3 ویژگی شاخص را در خصوص مخزن آب پلی اتیلن (تانکر پلاستیکی) با شما در میان بگذاریم که نشان دهنده ارزش بالای مخازن پلی اتیلنی است که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا و برخی دیگر از تولیدکنندگان معتبر عرضه می‌گردد.

 

گارانتی بلند مدت مخزن آب پلی اتیلن

تولیدکنندگان معتبر مخزن آب پلی اتیلن (مخزن پلاستیکی) برای محصولات خود گارانتی‌هایی قرار می‌دهند تا خریداران با اطمینان خاطر بیشتر نسبت به خرید اقدام نمایند. این امر به ندرت در سایر مخازن (فلزی، فایبرگلاس و...) مشاهده می‌گردد و همین امر یکی از برتری‌های مخازن پلی اتیلن است.
یکی از ویژگی‌های شاخص منبع آب پلاستیکی ( پلی اتیلن ) عرضه شده در مجموعه صدر پلیمر اسپادانا، وجود گارانتی بی نظیر تمامی محصولات پلیمری چند لایه می‌باشد. تولیدکنندگان محصولات پلیمری شرکت صدرا پلیمر اسپادانا با اطمینان از مواد به کار رفته، طراحی، تولید و کیفیت محصولات خود، 101 ماه گارانتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند.
وجود چنین گارانتیِ ارزشمندی نه تنها در مخازن غیر پلی اتیلنی وجود ندارد، بلکه حتی در بسیاری از مخازن پلی اتیلن سایر تولیدکنندگان نیز وجود ندارد.

 

 

خدمات پس از فروش مخزن آب پلی اتیلن

شما به هیچ وجه نمی‌توانید خدمات پس از فروش برای مخازن غیر پلی اتیلنی از تولیدکنندگان آن دریافت نمایید، یا اگر هم وجود داشته باشد، بسیار محدود و ناچیز است. این در حالی است که برخی از تولیدکنندگان منبع آب پلاستیکی، خدمات پس از فروش برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.
علاوه بر گارانتی، یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود تا میان کیفیت یک مخزن آب پلی اتیلن (مخزن پلاستیکی) نسبت به موارد مشابه تمایز ایجاد شود، مدت زمانی است که به عنوان خدمات پس از فروش برای آن‌ها از سوی تولیدکنندگان در نظر گرفته می‌شود.
بی نظیر بودن محصولات پلیمری چند لایه صدرا پلیمر اسپادانا زمانی تکمیل می‌گردد که در کنار 101 ماه گارانتی، 600 ماه، یعنی 50 سال خدمات پس از فروش هم به آن افزوده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش، می‌توانید با مشاورین صدرا پلیمر اسپادانا در ارتباط باشید.


مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا

یکی از تفاوت‌های فاحش مخزن 20 هزار لیتری با سایر مخازن پلی اتیلن و حتی مخازن غیر پلی اتیلن، این است که از نظر هزینه مقداری متفاوت است. یعنی اینکه علاوه بر هزینه خود مخازن، هزینه‌هایی برای حمل آن نیز باید توسط خریدار پرداخت شود.
اما در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، بر خلاف بسیاری از تولیدکنندگان مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن، خریداران متحمل هزینه‌های اضافی بابت حمل آن‌ها نمی‌شوند.

 

 

به بیانی دیگر، مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، مشابه تمامی محصولات پلیمری است که این مجموعه به بازار عرضه می‌نماید. اما نکته قابل توجه این مخازن، موضوع محموله ترافیکی نبودن در هنگام ارسال آن برای خریدار می‌باشد و این باعث کاهش فاحش هزینه‌های خریدار می گردد.
پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی کامل با ویژگی‌های مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، نگاهی به مقاله " مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا " بیندازید.

در پایان امیدواریم نکاتی که به صورت خلاصه در خصوص مخزن آب پلی اتیلن ( منبع آب پلی اتیلن ) بیان شد، برای شما مفید بوده باشد. چنانچه در خصوص تانکر پلاستیکی ، مخزن پلاستیکی و منبع آب سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.