مخزن 20 هزار لیتری

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن، همانند تمامی مخازن پلی اتیلن دارای کاربردهای متعددی است که مصرف‌کنندگان با توجه به نیازهای خود نسبت به تهیه آن‌ها اقدام می‌کنند. مخزن 20 هزار لیتری از نظر هزینه مقداری با سایر مخازن پلی اتیلن متفاوت است. یعنی اینکه علاوه بر هزینه خود مخازن، هزینه‌هایی برای حمل آن نیز باید توسط خریدار پرداخت شود.

اما در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، بر خلاف بسیاری از تولیدکنندگان مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن، خریداران متحمل هزینه‌های اضافی بابت حمل آن‌ها نمی‌شوند.

به بیانی دیگر، مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن، علاوه بر قیمت تمام شده، هزینه‌ای دیگر را تحت عنوان هزینه بار بر خریدار تحمیل می‌کند.

شاید این سوال برای شما پیش آید که هر مخزن دیگری هم که خرید کنیم، همین هزینه وجود دارد. بله کاملاً حق با شماست، اما در چنین مخازنی، نوع بار، به عنوان محموله ترافیکی شناخته می‌شود و بر همین اساس، هزینه بالایی برای حمل آن باید پرداخت شود.

اما مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، به گونه ای طراحی و تولید شده است تا این هزینه از بین برود و بر این اساس خریدار هزینه کمتری را پرداخت ‌نمایند. در ادامه بیشتر به این نکته خواهیم پرداخت.

محموله ترافیکی چیست؟

همان‌طور که گفته شد، اکثر مخازن 20 هزار لیتری پلی اتیلن، در هنگام جابه‌جایی محموله ترافیکی به حساب می‌آیند و هزینه زیادی را بر خریدار تحمیل می‌نماید. اما محموله ترافیکی چیست؟

 مخزن 20 هزار لیتری

محموله‌های ترافیکی آن دسته از بارهایی هستند که از نظر وزن و ابعاد بیشتر از حد استاندارد ماشین‌های باری هستند. تردد وسایل نقلیه‌ای که ابعاد و اوزان آن‌ها بدون بار یا پس از بارگیری محموله، حداقل از یکی از ابعاد و یا اوزان استاندارد بیشتر گردد، مشمول مقررات دستورالعمل ترافیکی شده و برای تردد آن‌ها نیاز به دریافت پروانه عبور خواهد بود.

چنین محموله‌هایی نیازمند حمل با خودروهای باربری متناسب و قدرتمند هستند که نوع خودرو بنا بر نوع بار حمل شونده تعیین خواهند شد. لازم به ذکر است که تمامی محموله‌های ترافیکی، با توجه به اینکه عمدتاً دارای ارزش بالایی هستند،‌ نیاز است تا نسبت به بیمه نمودن آن نیز اقدام شود.

تمامی این موارد که اشاره گردید، باعث می‌شود تا هزینه محموله‌های ترافیکی، به مراتب چند برابر هزینه محموله‌های معمولی باشد.

 

ویژگی خاص مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا

مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، مشابه تمامی محصولاتی پلیمری است که این مجموعه به بازار عرضه می‌نماید. اما نکته قابل توجه این مخازن، موضوع محموله ترافیکی نبودن در هنگام ارسال آن برای خریدار می‌باشد.

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا، بر خلاف بسیاری از مخازن تولید شده توسط سایر تولیدکنندگان، به گونه‌ای طراحی گردیده است که در هنگام بارگیری، محموله ترافیکی به شمار نیاید و در نهایت هزینه اضافی برای خریدار به همراه نداشته باشد.

خیلی از مخازن 20 هزار لیتری موجود در بازار، به دلیل نوع طراحی آن‌ها، زمانی که بارگیری می‌شوند، از نظر ابعاد، بیش از حد مجاز شده و این باعث می‌شود تا مشمول قوانین محموله‌های ترافیکی شود که در نهایت هزینه‌ای چند برابر محموله‌های معمولی را برای خریدار به همراه خواهد داشت.

 

سایر ویژگی‌های مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا

همان‌طور که اشاره شد، این مدل از مخازن، از نظر نوع مواد به کار رفته در تولید آن‌ها و نیز رعایت استاندارهای لازم جهت تولید، کاملاً مشابه سایر مخازن بوده و هیچ تفاوتی در آن‌ها نیست. ما پیش‌تر در مقالات متعددی به بررسی و بیان ویژگی‌های مخازن پلی اتیلن عرضه شده توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا پرداخته‌ایم که لینک چند مورد از پر بازدیدترین این مقالات را در زیر آورده‌ایم که می‌توانید با کلیک بر روی هر یک، نسبت به مشاهده آن‌ها اقدام نمایید.

تانکر پلاستیکی سه لایه صدرا پلیمر اسپادانا

4 سوال مهم در خصوص تانکر آب پلی اتیلن

منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا

2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی

مخزن آب آنتی باکتریال

مخزن آب ضد جلبک

چرا مخزن پلی اتیلن

در ادامه به جهت آشنایی بیشتر شما با ویژگی‌های مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا، به بیان مختصر برخی از ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

مخزن 20 هزار لیتری

آنتی باکتریال

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا، مشابه تمامی مخازن پلی اتیلن این مجموعه، آنتی باکتریال هستند. مخزن آب آنتی باکتریال به مخازنی گفته می‌شود که امکان ایجاد و رشد باکتری در آن‌ها وجود نداشته باشد. این مخازن به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مواد آنتی باکتریال در صنعت تولید محصولات پلیمری شناخته می‌شود، استفاده گردیده است.

ضد جلبک

زمانی که نور خورشید بتواند از لایه‌های منبع آب عبور کند، باعث رشد جلبک می‌شود و پس از مرگ جلبک، به وسیله باکتری بقایای جلبک تجزیه شده و همین تجزیه عاملی می‌شود تا در طعم و بوی آب تغییراتی ایجاد شود. از این رو مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا، مشابه تمامی مخازن آب این مجموعه، ضد جلبک می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از ویژگی‌های بارز مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، مشابه تمامی محصولات پلیمری چند لایه، وجود گارانتی بی نظیر می‌باشد. تولیدکنندگان محصولات پلیمری شرکت صدرا پلیمر اسپادانا با اطمینان از مواد به کار رفته، طراحی، تولید و کیفیت محصولات خود، 101 ماه گارانتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند.

بی نظیر بودن محصولات پلیمری چند لایه صدرا پلیمر اسپادانا زمانی تکمیل می‌گردد که در کنار 101 ماه گارانتی، 600 ماه، یعنی 50 سال خدمات پس از فروش هم به آن افزوده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش، می‌توانید با مشاورین صدرا پلیمر در ارتباط باشید.

رعایت استاندارها و بهداشتی بودن

در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، مخزن 20000 لیتری با توجه به نیاز مشتری، در مدل‌های تک لایه (شفاف و رنگی)، دو لایه رنگی و ضد جلبک، سه لایه، چهار لایه رنگی و فوم دار و سوپر فوم عرضه می‌گردد. همچنین لازم به ذکر است که مشابه تمامی مخازن این مجموعه، لایه داخلی آن‌ها با بهترین رنگ‌های فود گرید (FOOD GRADE) ترکیب شده است.

تمامی مخازنی که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌شود، دارای نشان استاندارد ملی ایران، پروانه ساخت بهداشت، سیب سلامت، ایزو کیفیت و ایزو مدیریت می‌باشند.

قالب استیل

مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، به عنوان تنها دارنده‌ی قالب‌های کاملاً استیل برای مخازن آب پلی اتیلن، در تولید مخزن 20 هزار لیتری، مشابه سایر مخازن، از قالب‌های استیل به جهت صیقلی بودن قالب استفاده می‌نماید.

لیتراژ بالاتر

تاریخ تولید و لیتراژ بر روی بدنه مخزن حک شده است. نکته‌ای که در خصوص لیتراژ مخزن 20000 لیتری پلی اتیلنی مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا باید مورد توجه قرار گیرد این است که، لیتراژ واقعی این مدل مخازن و کلیه مخازن عرضه شده توسط این مجموعه، بیش از لیتراژ حک شده بر روی بدنه می‌باشد.

 

در پایان امیدواریم نکاتی که به صورت خلاصه در خصوص مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن صدرا پلیمر اسپادانا بیان شد، برای شما مفید بوده باشد. چنانچه در خصوص مخزن 20 هزار لیتری پلی اتیلن سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.