هنگامی که ضرورت استفاده از مخازن آب برای برخی از مصارف امری اجتناب ناپذیر باشد، ولی به دلیل کمبود فضا برای قرار دادن آن با مشکلاتی مواجه باشیم، یکی از گزینه‌هایی که همواره می‌تواند در چنین مواقعی راه گشا باشد، بدون شک، مخزن آب زیر پله است.>

مخزن آب زیر پله یا تانکر آب زیر پله به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شود که بتوان آن‌ها را در فضای زیر پله‌ها که عمدتاً فضایی پِرت و کم استفاده می‌باشد قرار داد. در واقع استفاده از تانکر آب زیر پله نوعی استفاده هوشمندانه از فضای کم استفاده ی زیر پله می‌باشد که علاوه بر اینکه می‌تواند نیاز شما در استفاده از مخزن آب پلاستیکی را بر طرف نماید، این امکان را فراهم می‌نماید تا فضای خاصی را نیز اشغال ننماید.

 

4 نکته کلیدی در خصوص مخزن آب زیر پله

یکی از مسائل مهمی که هر مشتری نیاز است تا قبل از خرید هر مخزن یا تانکر آب پلاستیکی به آن توجه نماید، این است که به طور دقیق نیاز خود را شناخته و سپس نسبت به خرید اقدام نماید. در هنگام خرید مخزن آب زیر پله، برخی نکات وجود دارد که هر فردی پیش از خرید نیاز است به طور دقیق آن‌ها را در نظر بگیرد. بدون شک عدم توجه به این نکات می‌تواند خرید مشتری را به خریدی نامناسب تبدیل نماید.

در ادامه برخی از مهم‌ترین نکاتی که نیاز است تا قبل از خرید تانکر آب زیر پله به آن‌ها توجه شود را به صورت مختصر بیان خواهیم کرد.

فضا و محیط نصب

اولین و شاید مهم‌ترین نکته‌ای که پیش از خرید تانکر زیر پله باید به آن توجه نمود، بررسی دقیق فضا و محیطی است که قرار است مخزن آب پلاستیکی در آن قرار گیرد. در واقع شما بایستی در هنگام انتخاب مخزن آب زیر پله، با دقت و با توجه به میزان فضای زیر پله و عرض راهرو یا درب ورودی، مخزن مناسب را از نظر سایز و ظرفیت انتخاب نمایید.

در هنگام محاسبه فضای زیر پله، صرفاً فضای کافی برای قرار دادن مخزن کافی نیست و علاوه بر اینکه فضا باید به گونه‌ای باشد که تانکر آب پلاستیکی به راحتی در آن قرار گیرد، در نظر گرفتن نکات دیگری که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

سهولت بازرسی

خیلی مواقع نیاز است تا به صورت دوره‌ای نسبت به بازرسی مخازن آب اقدام شود و یا حتی ممکن است در برخی مواقع نیاز به تغییر فلوتر مخازن باشد. بر همین اساس همواره این امکان باید فراهم باشد تا در هنگام بازرسی‌های دوره‌ای از مخزن و یا در زمانی که نیاز به تعویض فلوتر وجود دارد، بتوان به راحتی این امور را انجام داد.

ما پیش‌تر در خصوص فلوتر در مقاله‌ای تحت عنوان "فلوتر تانکر آب" توضیحاتی مفصلی را بیان کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فلوترها به این مقاله نگاهی بیندازید.

برای سهولت بازرسی همواره نیاز است تا میان درب مخازن و دیواره بالایی(زیر پله) ، فضایی حداقل 10 تا 15 سانتی‌متری وجود داشته باشد تا باز و بسته کردن درب مخزن و نیز انجام بازرسی‌ها با مشکل روبرو نگردد.

 

بستر قرار گیری مخزن

با توجه به اینکه معمولاً در محیط‌هایی که مخزن آب زیر پله پلاستیکی قرار می‌گیرد فضای محدودی وجود دارد، امکان قرار دادن پایه‌هایی به منظور قرار گرفتن مخزن بر روی آن‌ها وجود ندارد، از همین رو به طور اکید توصیه می‌شود بستری که مخزن آب زیر پله ای پلی اتیلنی در آن قرار می‌گیرد باید کاملاً صاف بوده و به دور از هر گونه پستی و بلندی و نخاله باشد. وجود هر گونه پستی بلندی و نیز وجود نخاله و ذرات آسیب‌رسان، می‌تواند باعث ایجاد سوراخ در مخزن آب شود.

 

وجود خروجی اضطراری

برخی مواقع ممکن است فلوتر درون مخازن آب به دلایلی دچار اشکال شوند و طبیعتاً مخزن آب زیر پله نیز مستثنا (مستثنی) از این قضیه نیست. بر همین اساس نیاز است در محلی که تانکر آب زیر پله نصب می‌شود محلی مناسب برای خروج آبی که ممکن است به دلیل تنظیم نبودن و یا خراب شدن فلوتر از تانکر سرازیر شود وجود داشته باشد و در صورتی که این خروجی وجود ندارد، قبل از نصب نسبت به تعبیه آن اقدام نمایید.>

 

د پس از برآورد تمامی این موارد شما می‌توانید مخزن آب زیر پله مناسب با نیاز خود را بر اساس ظرفیت ممکن سفارش دهید.

چنانچه در هنگام برآورد دقیق فضای زیر پله و انتخاب نهایی نوع تانکر آب زیر پله ای خود با مشکلی مواجه شدید و به نیاز به راهنمایی داشتید، همواره می‌توانید با کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را به صورت کاملاً رایگان دریافت نمایید.

<

 

ویژگی‌های کلی مخازن زیر پله ای صدرا پلیمر اسپادانا

 مخزن آب زیر پله

مخزن آب زیر پله عرضه شده توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، به طور کامل از تمامی ویژگی‌های سایر محصولات پلیمری عرضه شده این مجموعه برخوردار می‌باشد.

از آنجایی که ما پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان "منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا" به طور کامل به مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات پلیمری صدرا پلیمر اسپادانا پرداخته‌ایم، در اینجا از تکرار مجدد این ویژگی‌ها خودداری می‌نماییم و  پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیشتر نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

اما در کنار تمامی ویژگی‌هایی که محصولات پلیمری و نیز مخزن آب زیر پله صدرا پلیمر اسپادانا برخوردار می‌باشند، 2 ویژگی مهم در این محصولات وجود دارد که خرید آن‌ها را برای مشتریان به خریدی لذت بخش و مطمئن تبدیل می‌نماید. این  2ویژگی که همواره مورد تأکید این مجموعه می‌باشد، گارانتی 101 ماهه و نیز 50 سال (600 ماه) خدمات پس از فروش است.

 

101 ماه گارانتی مخزن آب زیر پله صدرا پلیمر اسپادانا

یکی از ویژگی‌های بارز مخزن یا تانکر آب زیر پله پلاستیکی و نیز سایر محصولات پلیمری عرضه شده در مجموعه صدر پلیمر اسپادانا، وجود گارانتی بی نظیر تمامی محصولات پلیمری چند لایه می‌باشد. تولیدکنندگان محصولات پلیمری شرکت صدرا پلیمر اسپادانا با اطمینان از مواد به کار رفته، طراحی، تولید و کیفیت محصولات خود، 101 ماه گارانتی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند.

 

 

50 سال خدمات پس از فروش مخزن آب زیر پله صدرا پلیمر اسپادانا

بی نظیر بودن مخزن آب زیر پله و نیز تمامی محصولات پلیمری چند لایه صدرا پلیمر اسپادانا زمانی تکمیل می‌گردد که در کنار 101 ماه گارانتی، 600 ماه، یعنی 50 سال خدمات پس از فروش هم به آن افزوده شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش، می‌توانید با مشاورین صدرا پلیمر در ارتباط باشید.

 

 

امیدواریم نکات مختصری که در خصوص مخزن آب زیر پله ( تانکر آب زیر پله ) بیان شد، برای شما مفید بوده باشد. چنانچه در خصوص این محصول پلیمری سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.