مخازن ته قیفی پلی اتیلن (مخازن ته قیفی پلاستیکی) که با عناوین دیگری مثل مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن قیفی پلاستیکی، مخزن زوک و مخزن مخروطی شکل نیز شناخته می‌شوند، مناسب استفاده در مصارفی است که نیاز است محتویات درون تانکر به طور کامل تخلیه گردد. ساختار مخازن ته قیفی به گونه‌ای است که محتویات درون آن به طور کامل قابل تخلیه می‌باشد.

ساختار و طراحی قالب مخزن ته قیفی پلی اتیلن (تانکر ته قیفی) ، مخزن مخروطی شکل یا مخزن زوک ، به گونه‌ای است که محتویات درون آن به طور کامل قابل تخلیه می‌باشد. با توجه به وجود چنین قابلیتی ، تانکرهای ته قیفی در کارخانه‌های مواد غذایی، صنایع شیمیایی و صنایع کشاورزی بیشترین کاربرد را دارند.

معمولاً به جهت تخلیه کامل و راحت‌تر محتویات تانکرهای قیفی پلی اتیلن (تانکرهای زوک پلی اتیلن)، آن‌ها را بر روی یک استند یا پایه‌ی فلزی ، قرار می‌دهند. این پایه باعث می‌گردد تا محتویات درون مخزن قیفی به سمت انتهای آن که به شکل قیف است هدایت گردد و تخلیه به طور کامل صورت بگیرد.

ویژگی‌های مخازن ته قیفی پلی اتیلن:

ویژگی‌های موجود در این مدل از مخازن، یعنی مخازن ته قیفی پلاستیکی (مخزن ته قیفی پلی اتیلن)، عیناً مشابه سایر محصولات پلی اتیلن است و تنها تفاوت آن، تفاوت در نوع شکل و طراحی آن می‌باشد. بر این اساس از آنجایی که ما پیش‌تر در مقالات متعددی به صورت کامل به بررسی و بیان ویژگی‌های مخازن و تانکرهای پلی اتیلن پرداخته‌ایم، از تکرار مجدد آن‌ها در این مقاله خودداری می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی با این ویژگی‌ها، به بخش آرشیو مقالات سایت مراجعه فرمایید.

 

 

همچنین به جهت تسهیل دسترسی شما به برخی از این مقالات، در زیر لینک برخی از مقالات پربازدید در خصوص ویژگی‌های مخازن پلی اتیلن را که پیش‌تر در سایت مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا منتشر گردیده است را قرار داده‌ایم که با کلیک بر روی هر یک می‌توانید نسبت به مطالعه آن‌ها اقدام نمایید.

اما اگر بخواهیم مهم‌ترین ویژگی‌های مخازن ته قیفی پلی اتیلن (مخزن ته قیفی پلی اتیلن) را به صورت خلاصه برشماریم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ضد بو و ضد جلبک بودن
  • نصب سریع و آسان
  • قابلیت حمل و نقل آسان
  • دارای تنوع در ابعاد و لیتراژهای مختلف
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و مواد غذایی
  • تولید به صورت کاملاً یکپارچه و بدون درز
  • حک بودن تاریخ تولید و لیتراژ بر روی بدنه محصول
  • دارای درب مشکی جهت جلوگیری از عبور نور خورشید
  • قیمت مناسب و سبک‌تر بودن نسبت به مخازن فلزی ( آهنی گالوانیزه و استیل )
  • امکان نصب انواع اتصالات برنجی و یا پلی اتیلن بر روی بدنه‌ی مخزن

مخازن ته قیفی پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا

مخزن ته قیفی پلی اتیلن (تانکر ته قیفی) که در مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، مشابه سایر محصولات پلی اتیلنی عرضه شده توسط این مجموعه، از مواد HD3840UA که مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو (FDA) ، سازمان استاندارد ملی ایران و همچنین دارای پروانه ساخت بهداشت ( سیب سلامت ) می‌باشد، تهیه و تولید می‌گردد.

نکته قابل ذکر در خصوص مخازن ته قیفی پلاستیکی، مشابه سایز مخازن پلی اتیلنی که توسط مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا عرضه می‌گردد، این است که با توجه به اینکه مجموعه ی صدراپلیمر اسپادانا تنها دارنده ی قالب های کاملا استیل برای مخازن آب پلی اتیلن می باشد، در نتیجه مخازن آب تولید شده دارای ظاهری براق و صیقلی هستند.

 

 

تانکر ته قیفی توسط این مجموعه در قالب ظرفیت‌های متعددی (100 تا 10000 لیتر ) به بازار عرضه می‌گردد. البته هر یک از مخازن با توجه به ظرفیتی که دارند، طبیعتاً از نظر ابعاد نیز دارای تفاوت‌هایی هستند. چنانچه مایل هستید تا با ابعاد و لیتراژ مخازن ته قیفی پلی اتیلن آشنا شوید و یا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مخازن ته قیفی پلی اتیلن

 

در پایان امیدواریم نکاتی که به صورت خلاصه در خصوص مخازن ته قیفی پلی اتیلن (مخازن ته قیفی پلاستیکی) بیان شد، برای شما مفید بوده باشد. چنانچه در خصوص مخزن ته قیفی پلی اتیلن ، مخزن قیفی پلاستیکی یا تانکر ته قیفی سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.