تانکر آب پلاستیکی

 

در صنایع پلیمر و محصولاتی پلی اتیلنی، کیفیت تانکر آب پلاستیکی، تانکر پلی اتیلن و به طور کلی مخازن آب پلی اتیلنی بسیار حائز اهمیت است. به گونه‌ای که در سنجش اعتبار و جایگاه بسیاری از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات پلیمری نقشی کلیدی و اساسی ایفا می‌کنند. ما در وب سایت مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا به دفعات و از جنبه‌های مختلف، در قالب مقالات متعدد تانکر آب پلاستیکی یا همان تانکر پلی اتیلن را مورد بحث و بررسی قرار داده‌ایم.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با تانکر آب پلاستیکی، مخازن آب و تانکر پلی اتیلن، لینک برخی از مهم‌ترین مقالات موجود در خصوص این محصول را قرار داده‌ایم که با کلیک بر روی هریک می‌توانید نسبت به مطالعه آن اقدام بفرمایید.

3 حقیقت مهم در خصوص منبع آب پلی اتیلن

4 سوال مهم در خصوص تانکر آب پلی اتیلن

5 نکته مهم برای انتخاب مخزن آب مناسب

منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا

2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی

چرا مخزن پلی اتیلن

مخازن عمودی

 

ویژگی‌های مهم تانکر آب پلاستیکی

جهت پی بردن به جایگاه و ارزش واقعی تانکر آب پلاستیکی، توصیه می‌کنیم که حتماً به مقالاتی که در بالا لینک آن‌ها را قرار داده‌ایم مراجعه بفرمایید. اما در این مقاله قصد داریم تا به صورت اجمالی و به جهت آشنا نمودن شما با این محصول، به بیان 10 ویژگی مهم تانکر پلی اتیلن بپردازیم.

 

ویژگی اول : قیمت تانکر آب پلاستیکی

تانکر آب پلاستیکی یا تانکر پلی اتیلن، قطعاً در مقایسه با مخازن هم رده، مثل مخازن فلزی، با توجه به نوع ماده‌ای که برای ساخت آن به کار می‌رود، از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

 

 ویژگی دوم : کیفیت تانکر آب پلاستیکی

قطعاً برای اینکه کیفیت هر محصولی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد، نیاز است تا نگاهی دقیق به ویژگی‌های آن داشته باشیم. ویژگی‌هایی مثل وزن کم، جابجایی راحت، طول عمر بیشتر، عدم واکنش‌پذیری در مقابل مواد شیمیایی، استحکام بیشتر نسبت به مخازن فلزی،  عدم نشت پذیری به دلیل یکپارچه ساخته شدن، عدم ایجاد تغییر در ویژگی‌های کیفی آب و...

 

ویژگی سوم : تنوع در سایز و لایه تانکر آب پلاستیکی

وجود تنوع در سایز و شکل ساختاری (عمودی، مکعبی، افقی و ...)، ظرفیت و نیز تعداد لایه‌های استفاده شده (تک لایه، دو لایه، سه لایه، چهارلایه فوم دار و...) در تولید تانکر آب پلاستیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع مخازن آب است.

 

جهت آشنایی کامل با ویژگی‌های اول، دوم و سوم، نگاهی به مقاله "چرا مخزن پلی اتیلن" بیندازید.

 

 تانکر آب پلاستیکی

 ویژگی چهارم : آستانه تحمل

تانکر پلاستیکی یا همان تانکر پلی اتیلن، از نظر آستانه یا میزان تحمل در مقابل دمای سرد و گرم از نمره قابل قبولی برخوردار است و حتی در بسیاری از مواقع، برتری محسوسی نسبت به سایر مخازن دارد.

تانکرهای آب پلاستیکی این توان را دارد تا در مقابل دمای زیر 40 درجه سانتی‌گراد و نیز دمای بالای 55 درجه مقاومت خوبی را از خود نشان دهند.

 

جهت آشنایی کامل با این ویژگی، نگاهی به مقاله "2 ویژگی مهم در تانکر پلاستیکی" بیندازید.

 

ویژگی پنجم : جوانب بهداشتی تانکر آب پلاستیکی

تولیدکنندگان معتبر محصولات پلیمری، در تولید تانکر آب پلاستیکی از مواد بهداشتی (Food grade) استفاده می‌کنند. همچنین تانکرهای تولید شده توسط مجموعه‌های معتبر، دارای قابلیت ضد UV بودن و نیز ضد جلبک نیز می‌باشند که این امر بهداشتی بودن کامل تانکر آب پلاستیکی را تضمین می‌نماید.

 

جهت آشنایی کامل با این ویژگی، نگاهی به مقالات "5 نکته مهم برای انتخاب مخزن آب مناسب" و "منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا" بیندازید.

 

ویژگی ششم : حفظ کیفیت آب و عمر مفید

یکی از ویژگی‌های تانکر آب پلاستیکی، حفظ کیفیت آب و عدم تغیر در طعم، مزه و رنگ آب می‌باشد. این ویژگی به دلیل نوع موادی است که در تولید آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلی اتیلن با هیچ گونه موادی وارد واکنش شیمیایی نمی شود در نتیجه کیفیت مواد ذخیره شده در مخزن تغییری نخواهد کرد.   

 

ویژگی هفتم : عمر مفید تانکر آب پلاستیکی

عمر مفید تانکر آب پلاستیکی (تانکر پلی اتیلن) نکته قابل تأمل دیگری است که  در این مخازن مورد توجه قرار می‌گیرد. یک تانکر آب پلاستیکی چنانچه به خوبی از آن مراقبت شود، به طور قطع بیش از 20 سال بدون کوچک‌ترین مشکلی و با همان کیفیت روز اول قابل استفاده می‌باشد.

 

جهت آشنایی کامل با ویژگی‌های ششم و هفتم، نگاهی به مقاله "4 سوال مهم در خصوص تانکر آب پلی اتیلن" بیندازید.

  

ویژگی هشتم : کاربری آسان تانکر آب پلاستیکی

تانکر آب پلاستیکی با توجه نوع مواد به کار رفته در تولید آنها، در مقایسه با بسیاری از مخازن دیگر، بسیار سبک‌تر بوده و حمل و نقل، نصب و جابه‌جایی آن بسیار ساده‌تر می‌باشد.

  

ویژگی نهم : مقاومت تانکر آب پلاستیکی در مقابل خوردگی

یکی از نکات مهم و  برجسته تانکر آب پلاستیکی ، این است که هیچ وقت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شوند. در مخازن یا تانکرهای پلاستیکی، به طور طبیعی چیزی به نام نشت آب وجود ندارد، مگر اینکه توسط یک جسم بیرونی به آن آسیب وارد شود که البته این مسئله در خصوص تانکرهای فلزی نیز وجود دارد.

  

ویژگی دهم : گارانتی و خدمات پس از فروش

در کنار تمامی ویژگی‌های تانکرهای آب پلاستیکی و به طور کل تمامی محصولات پلیمری، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر، ویژگی ارزشمندی است که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان معتبر محصولات پلیمری، در قبال محصولات خود ارائه می‌نمایند.

همین ویژگی باعث می‌گردد تا بسیاری از خریداران با خیالی آسوده و اطمینان از کیفیت بالای تانکر آب پلاستیکی، نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

 

 

 

مجموعه صدرا پلیمر اسپادانا، یکی از مجموعه‌های معتبری است که برای محصولات پلیمری عرضه شده خود، 101 ماه گارانتی و 600 ماه (50 سال) خدمات پس از فروش ارائه می‌نماید.

 جهت آشنایی کامل با ویژگی‌های هشتم، نهم و دهم، نگاهی به مقاله "منبع آب پلاستیکی صدرا پلیمر اسپادانا" بیندازید.

  

در پایان امیدواریم نکاتی که در خصوص تانکر آب پلاستیکی و تانکر پلی اتیلن بیان شد، برای شما مفید بوده باشد. چنانچه در این خصوص یا هر یک از محصولات پلیمری سؤالی دارید و یا اینکه نیاز به راهنمایی بیشتری می‌باشد، کارشناسان صدرا پلیمر اسپادانا آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان و ارائه راهنمایی بیشتر هستند.